Tioman Island - Berdua lebih Baik (Part 2)

✎dya nasir |⊙Tuesday, October 08, 2013| ☑

ni sambungan dari part 1 (Tioman Island - Berdua lebih Baik Part 1 )

kitaorang sampai kat kampung genting dalam pukul 9 pagi.. disebabkan terlalu penat dan tak cukup tidur kitaorg amik keputusan nak tidur sekejap nak hilangkan penat.. almaklumlah aku ni kalau naik bas memang tak boleh tidur.. first day kat tioman macam agak kebosanan sikit sebab tak tahu nak buat apa..

kitaorang mulakan aktiviti dengan lunch dulu.. hehe.. lepas makan mulalah aktiviti kami dengan bergambar.. masing-masing nak jadi macam model..hahaha.. hari pertama handphone dah penuh dengan gambar..kau tangkap gambar aku, aku tangkap gambar kau..hehehe.. balik bilik blutooth sebab nak upload kat instagram..hahahah..

petang pula, kitaorang jalan-jalan sekitar kampung.. sambil berjalan sambil bergambar.. ( nampak an masing-masing gila bergambar) dan aku rasa lebih 5x keluar masuk kat kedai yang sama..sebab tak tahu nak buat apa.. mula-mula plan nak naik basikal tapi tak jadi sebab seronok tengok orang mandi laut.. kitaorang tak mandi laut pun sebab fikir sape nak jaga barang berharga kitaorang ni.. tapi hari kedua memang kitaorang plan nak mandi laut sampai ke petang.. yang kitaorang pelik kitaorang jalan je mesti orang akan pandang..

malam pula lagi kitaorang bertambah bosan sebab masa tu cuaca tak begitu baik..nak hujan..so dapat lepak kejap..nak tengok super spontan pun tak dapat.. malam tu kitaorang lepak tepi pantai..tenangkan fikiran..memang tenang sangat..tak ada bunyi kereta, bunyi hon kenderaan..  hilang tekanan walaupun  dapat lepak sekejap je..

1. bestnyerrr dya g tioman..laut dia cantik sgt

2. Assalammualaikum..yayabunga,

seronok dapat bercuti berdua..,

mselim3

3. Salam,dyaa..bestnyaa pegi pulau tioman.tak pernah lagi ke sana tapi sedia maklum suasana di pulau memang tenang kalau tak de orang karoke.haha.pulau kapas pun cantik..

4. ein lau naik bus, konfem tido... hihi

5. cantiknye pantai die.. mmg mendamaikan kalau p tioman.. cume panas la kan

6. wahh bestnya dya..byk x ongkos nya.hihi

7. bestnyaaa..!

teringin la nak pegi...

8. wah g kg gentig ye dya,...bos akak ade resort kat sane tau...dekat dah dengan sun beach resort tu dya...:)

9. syoknyer g sini,,belom penah smpai sini tau heheh nk oleh2 plizzz=p

10. nak pergi lagiiiiiiiii........ huwarghhhhhh!

rindu Tioman tetiba

Dah baca jangan lupa komen ye..